Friday 3 May 2013

Di Sini Bermula Sebuah Perjalanan Tinta Maya...

Di sini.... saat ini.. bermulanya sebuah tinta maya... yang akan aku singgahi andai punya waktu terluang.... Sungguh tak pernah terlintas di ruang fikiran untuk mencipta blog... apatah lagi menumpah segala yg ada di sini.... tapi mungkin masanya sudah tiba.... mencurah dan berkongsi segala yang baik... dengan niat yang baik....


Terima kasih harus ku sampaikan buat saudara kembarku.... kerana menjadi pemangkin untuk aku mencuba dan menulis di sini.... persoalan demi persoalan yang ku lontarkan kepadanya.... bagaimana... macam mana... kenapa tak boleh... di jawap  dengan begitu santai dan bersabar...sedikit kata-kata gurauan dan ucap sabar membuat aku gigih... walaupun sebenarnya ianya amat mudah...dan akhirnya..... terciptalah mengukirmaya ..... buat saudara kembarku... thanks...dan aku sayang kamu....

Mungkin agak jauh terkebelakang, tersorok dan tercorot segala yang bakal terpapar di sini... ibarat anak kecil yang masih cuba bertatih berdiri... berjalan jatuh dan berlari... itu semua bakal-bakal pengalaman penulisan maya yg akan aku lalui....

Owhhh belum pun berjalan jauh.... ideaku tak mampu menapak lagi.... terikat dengan tugas hakiki... cukup sementara untuk sebuah permulaan...kerana Di Sini Bermula Sebuah Perjalanan Tinta Maya yang berbekalkan dakwat idea dan usia....yang belum terlihat penghujungnya....

Aku akan menulis untuk diriku... pada masa-masa yang terluang.....






No comments:

Post a Comment